8/15/2013

sen takia sinä olit tänään aamulla kuin kissa pistoksissa, sinä olet saavuttanut uuden virstanpylvään elämässäsi

ihanaa kirjoittaa pitkästä aikaa ääkkösillä :-D käytiin tosiaan hostdadin kanssa hoitamassa netti- ja puhelinasiat kuntoon, joten nyt sopii facebookkailla ja whatsappailla mielinmäärin! käviks teillekin muuten niin, että edellisen postauksen lukemisen jälkeen ajattelitte vähän aikaa ilman äätä ja öötä?

ensimmäinen vähän isompi ikävä iski tänään ja vielä ihan tyhmän jutun takia. aamulla kun heräsin niin puhelin kertoi ruotsin jalkapallomaajoukkueen voittaneen norjan 4-2 ja kapteeni ibrahimovic oli tehnyt hattutempun. ekana harmitti se, etten nähnyt matsia, mutta sitten mietin kuinka isi kattoo peliä yksin kotona ja itkuhan siinä tuli. se meni onneks nopeesti ohi ja loppupäivän oonkin ollut ihan ilosella tuulella. muutenkin oon ikävöinyt vähemmän mitä kuvittelin, mutta voihan se johtua siitäkin etten oo vielä oikein sisäistänyt sitä et täällä tuun oikeesti viettämään seuraavan vuoden. aivot luulee et oon vaan lomamatkalla ja karu totuus valkenee jälkeen päin...

lentokoneessa ja vähän erilainen "päiväkirja" läksärilahjana katrilta

täältä suuresta ja katusta maailmasta ei ole mitään uutta kerrottavaa. tään varsinaisen mullistavaa ei oo tapahtunut, mutta onhan täällä kaikki niin erilaista ja ihmeellistä että ei tähän oo vieläkään tottunut. välillä mua puuduttaa kun ei tunne täältä vielä ketään ja kokoajan on vaan tekemisissä hostien kanssa. longmeadow on just nyt ihan kuollut kaupunki, koska täällä on kesäloma kiireisimmillään ja kaikki on kesälomareissuillaan pitkin maailmaa. siks en tunnekkaan täältä vielä oikeastaan ketään, marleyn tennisvalkun oon tavannu ja siinä se melkein onkin :-D tämä asia korjaantuu viimeistään ensi sunnuntaina kun mulla on ensimmäinen oriantaatio. se on vaan semmonen iltapäivän kestävä tilaisuus johon meen mun aluevalvojan kyydissä. ihan kiva päästä tutustumaan aluevalvojaankin vähän paremmin.

new york, new york

niinkun mun huoneesta varmaan näkee, ikean reissu on vielä eteenpäin (vaikka siniset hapsutyynyt on just sitä mun tyyliä.. or not), mutta ei mun huone kyllä ihan noin laitosmaiselta enään näytä. muutaman valokuvan oon laittanut esille ja muutenkin huoneessa näkyy elämisen merkkejä :-D toi toinen kuva on napattu mun ja marleyn iltalenkiltä, jollon käytiin kiertämässä meidän kuolun "kampuksella", kaupungin keskustassa ja meidän naapuruston alueella. kyselin marleyltä ketä missäkin asuu ja meidän lähistöllä asuu tosipaljon meidän ikäsiä ja meidän high schoolia käyviä. alkaispa koulu jo niin pääsisin tutustumaan niihin kaikkiin!

mun huone ja marleyn tenniskentät

palailen blogin puolelle taas kun tulee jotain uutta kerrottavaa. siihen saakka, moikka ja nauttikaa sateistanne! tänne on luvattu ens viikolla 90°F eli yli 30 celsiusastetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti