7/18/2013

fuckin' perfect to me

nyt on tapahtunut jotain ennenkuulumatonta. ostin cubuksesta persikan väriset velourhousut. jep, näyttää kirjoitettuna yhtä kamalalta kuin kuulostaakin. pitää kuitenkin omaan pussin sen verran pelata, että ei ne nyt ihan kamalalta päällä näytä vaikka en tiedä näyttääkö kukaan velourissa hyvältä :-D no varmaan moni nyt siellä mietiskelee että miks oon ylipäätään ostanut sellaset? EN TIEDÄ. oltiin iisan kanssa kaupoilla ja iisan on jo pitkään puhunut et hän haluaa lentokoneeseen semmoset cubuksen velourhousut. no ennen kuin huomasinkaan olin itekin niiden housujen kanssa sovituskopissa ja sovittaessa niitä nousin johonkin housujen seittemänteen taivaaseen :-D sen jälkeen astelin jossain euforisessa tilassa kassalle ja ennenkun tajusin mitään olin ostanut ne housut. värivalintaa en kyllä osaa selittää, pastellisävyt on jotain niin ei-mua. mun vaatekaappi on täynnä murrettuja ja "synkkiä" (tummanpunainen, tummansininen, tummanvihreä) värejä, joten noi persikan väriset pöksyt kyllä erottuu. ei varmaan edukseen, mutta erottuu kumminkin. voi kyllä olla että sisko saa yksinään pistää ne housut lentokoneeseen...

en muista kerroinko et viisumi tuli! itseasiassa jo aikoja sitten, varmaan reilu viikko haastattelun jälkeen. olin ihan pettynyt viisumiin, luulin että se on joku hieno kunniakirjan tai todistuksen näkönen lappu jonka vois laittaa vaikka kehyksiin seinälle :-D ja pyh mitä vielä, se olikin vaan semmonen passiin laitettu lätkä. joka tapauksessa jee viisumiasiat on nyt hoidossa!

lähdön lähentyessä vaihtariasiat on kokoajan vaan enemmän ja enemmän mielessä. pakkaaminen on yks ongelmatekijä. mulla on ihana, mutta aika tilasyöppö talvitakki enkä tiedä pitäiskö se väkivalloin ahdata laukkuun vai jättää kotiin. tuntuu tuhlaukselta jättää tuommoinen ihanuus vuodeks kokonaan käyttämättä. toinen pulma on shampoo ja hoitoaine. oon koko pienen ikäni käyttänyt erittäin hienoa suomalaista enkä oo ikinä milloinkaan koskaan pessyt hiuksiani millään muulla shampoolla. ikinä. nimensä perusteella tuote tosiaan on suomalainen eikä sitä maailmalta saa joten se pitäis raahata kotoa maailmalle. vaihtarifoorumilla isommat lapset käski jättämään sekä takin että shampoot suomeen koska vaihtoon lähdetään kokeilemaan uutta (ja suomalaista shampoota käyttäessäsi vaihtovuotesi ei tule olemaan täydellinen!!!!!!!). silti epäilyttää kumpikin. oon vähän ronkeli vaatteiden suhteen ja toi takki on fuckin' perfect to me. sit toi shampoo on kuin puhdasta kultaa, se ei sisällä mitään myrkkyjä tai silikoneja ja se tekee mun hiuksista ihanat...... niin naurettavan pieni juttu, mut saan tästä ihan kunnon ongelman kasaan :-D mitä te tekisitte?

koko postaus on pelkkää höttöstä sanaparinaa eikä edes yhtään kuvaa! olenpas huono bloggari :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti